Nem kell félni! Nem fogok lelkes high-tech szöveget nyomatni - bár büszke vagyok arra, hogy Magyarországon elsők között birtokoltam egy valódi 3G-s mobilt (Nokia N70) - inkább az "Alma" marketingje érintett meg. Annak idején a Google is valami hasonlót csinált, csak náluk érthető volt, mivel nem fulladoztak a Dollárban. Szóval, "hagyd, hogy a NÉP vigye a hírt!" A recept elég egyszerű. Nem tagadom, azért nem árt egy zúzós termék sem, amit a nép magasztalhat, vagy éppen fikázhat. Pár kémfotó elhintése itt, rövid YouTube videó ott, és egy elég karizmatikus arc, Steve Jobs.
A Webisztánt idézve, "A Google News szerint az elmúlt hónapba mindösszesen 11 713-szor. (a hivatalos médiában megjelent írások). Igen, az Apple marketingkampányát a közösségi szájtok (Digg, Slashdot, Techmeme) és a blogok nyerték meg; a macianok, a fanatikusok blogjai (Apple Insider, TUAW, MacRumors), és az olyan véleményformáló nehézbombázók mint az Engadget vagy a Gizmodo. És persze a többezer másik blog."
Mit ad a gyógyszeriparnak az iPhone? MŰKÖDIK A WEB 2.0!
Holnap pár szót arról, hogy milyen tartalékok vannak még az ipar számára akár az 1.0-ás világban is (elég idétlenül hangzik.).
Mit üzen az iPhone?
2007.07.02. 19:57 | dr_iMRE | Szólj hozzá!
Címkék: iphone
· 2 trackback
A bejegyzés trackback címe:
https://farma.blog.hu/api/trackback/id/tr90110303
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: imagenes de amor gratis 2018.03.03. 06:41:26
Abfahrhelfer ls 2011 - Tema rosa para blackberry 9700
Trackback: oferta única 2018.01.17. 04:06:20
Economic hardship waiver form - teusekb
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.