Megkésve bár, de jelezni szeretnék egy történelminek azért nem mondható, de fontos lépésnek számító eseményt: A J&J beszélgetésre invitálta New York-ban az éppen nem író bloggereket és persze egyéb média szereplőket. A téma a közösségi média és a gyógyszeripari/egészségügyi blogok. Ott volt a Pharmalot, a docinthemachine, a Pharma Marketing Blog.
A J@J azon iparosok közé tartozik, aki kezdi megérteni, hogy más idők járnak a gyógyszermarketingben. A webet lassan másra is használják az emberek, mint a portálok böngészése, vagy pornóoldalak nézegetése. Kapcsolatokat kell tartani a leendő virtuális véleményformálókkal is. Nem kell aggódni. Ha egy blogger korrumpálódna, jönnek mások, akik helyreállítják az egyensúlyt. Amerikában egyébként komoly fejtörést okozott ezen független bloggereknek, hogy egyáltalán elfogadják-e a vacsorát a Big Pharma tagjától? Nos igen. A rendszer egyik komoly zavarát jelzi, hogy "szükséges rossznak" tartják a gyógyszercégeket a fejlett országokban.
Bloggerek vendégségben a Johnson&Johnson-nál
2007.06.12. 10:46 | dr_iMRE | Szólj hozzá!
Címkék: blog j&j pharma blog
A bejegyzés trackback címe:
https://farma.blog.hu/api/trackback/id/tr4997194
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.
