A Pharma Marketing Blog szerzője a Pfizer új inhalációs inzulinjával (Exubera) kapcsolatban írja, hogy a hivatalos TV reklám (mivel az amcsiknál lehet ilyet is) gyengéje, hogy nem mutatja meg a gyógyszer igazi előnyeit, csak a használata utáni gyanús boldogságot. Ugyanakkor felkerült egy rövid CNN spot a gyógyszerről (ki tehette fel?), ami sokkal komolyabb reklámértéket képvisel, mivel látjuk, hogy miért jobb a szurinál - csak egy nagy lélegzet.
Pfizer PR a YouTube-on
2007.07.21. 15:54 | dr_iMRE | Szólj hozzá!
Címkék: pfizer exubera
A bejegyzés trackback címe:
https://farma.blog.hu/api/trackback/id/tr30122509
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.
