Rólunk

Dinnyés Imre és Palavics József vagyunk. Orvosi végzettséggel rendelkezünk, de viszonylag hamar rájöttünk arra, hogy jobban járnak a betegek velünk, ha nem késsel, tűvel segítjük őket. Így jutottunk el a gyógyszeripar, gyógyszermarketing különböző bugyraiba.

Flickr képek

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from the Medical Imaging Gallery group pool. Make your own badge here.

Címkék

2.0 (3) alli (2) álmok (1) ama (1) amsa (1) avandia (1) b3 (1) blog (6) blogkarnevál (1) bodza (1) bodzaital (1) buli (1) champix (1) cialis (1) csajok (1) csontdaganat (1) cuba gooding (1) dilbert (1) dohányzás (2) dokim.hu (1) dr.house (1) dtc (2) dubecz attila (1) ebling (1) ehealth (1) élmények (1) ember (1) érdekességek (1) erotika (2) érzések (1) exubera (1) e mail (1) filozófia (1) flu (1) gsk (3) gupta (1) gyógyszeripar (2) healtcare blog (1) health (1) house (1) http (1) humor (2) influenza (1) iphone (1) írás (1) j&j (1) janssen cilag (1) januvia (1) john (1) kampány (1) kapcsolat (1) kevin (1) közösségi (1) láb (1) library (1) love (1) mack (1) manhattan (1) marketing (1) marketing mix (1) medical (1) medicine (1) mediq (1) merck (2) merketing (1) microsoft (1) mindmap (1) moore (4) multinacionális (1) myeloma (1) myspace (1) nissen (2) (1) nyugtalan (1) ophrah (1) orvosi (1) orvosi blogok (1) orvoslátogatás (2) orvosoknak metakereső (1) p2p (1) peter rost (1) pfizer (1) pharma (4) pharmagossip (1) pharma blog (1) pharmfree (1) pollner (1) portál (1) powerpoint (1) ppt (1) prezentáció (1) rap (1) reklám (4) rls (1) rosiglitazone (2) rost (1) rss (1) sermo (1) sicko (5) sildenafil (1) slideshare (1) szemantikus (1) szerelem (1) szex (1) termékmenedzser (1) természet (1) tüdőrák (2) túrázás (1) turizmus (1) vakcina (1) védőoltás (1) velcade (1) viagra (1) világ (1) vírus (1) web (3) web 2.0 (2) wiki (3) wikipedia (1) yoomla (2) youtube (5) dr. (1) Címkefelhő

Sitemeter

Első Magyar Farma Blog

A magyar farma-biznisz meglehetősen ódivatú. Reklámok, hirdetések, orvoslátogatók, konferenciák...ah! De már itt kopogtat a Pharma 2.0 (bár sokak szerint még 1.0 sem volt, csak egy erős béta). Így aztán mi vállaltuk be azt a húzós munkát, hogy vízionálunk egy izgalmasabb, a web adta lehetőségeket jobban felhasználó iparágat! De - mit nem mondunk - jól van ez így!!

Friss topikok

Archívum

Elillanó gyanakvás

2007.07.17. 11:27 | dr_iMRE | Szólj hozzá!

Címkék: blog pollner

Pollner Médiablogjában találtam utalást egy friss Népszabadág cikkre a fenti címen. A magyar blogszféra meghatározó személyisége kedvezően nyilatkozik a "kökori" média ezen megnyilvánulásáról. Miért? Mert az eddigi lesajnáló, amatőrizmust meg ilyesmiket emlegető szemlélet lassan kiegyensúlyozottabbá kezd vállni. A blogger nem újságíró és nem is médiaszakember - általában. De a média részévé válik, fogyasztóból szolgáltatóvá. Ha sok ilyen van (és egész jók, vagy kellően rosszak!), akkor persze tényezővé válik a hagyományos médiumok mellett. Jönnek a reflexek, meg a zsigeri érzések, persze racionalizálás keretében. De idővel a mérleg beáll.

Pollner - a cikkben nyilatkozva - nem gondolja, hogy annyira megizmosodott volna a magyar blog-média, hogy már elfogadást nyert az "ősök" részéről is, hanem egyszerűen a vezető, nemzetközi médiák maguk is lehetővé teszik a laikus újságírást oldalaikon. Szóval TREND. Ha a közvélemény ezt akarja, akkor legalább a saját oldalain tegye, ne menjen ellenőrizhetetlen vízekre. A fájlmegosztás megjelenése is pereket és megtorlást okozott kezdetben, de kezdik a kárvallottak (kiadók) belátni, hogy itt bizony valami eltaposhatatlan született, ezért új üzleti modellt kell kidolgozni.

A bejegyzés trackback címe:

https://farma.blog.hu/api/trackback/id/tr72119539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.