Rólunk

Dinnyés Imre és Palavics József vagyunk. Orvosi végzettséggel rendelkezünk, de viszonylag hamar rájöttünk arra, hogy jobban járnak a betegek velünk, ha nem késsel, tűvel segítjük őket. Így jutottunk el a gyógyszeripar, gyógyszermarketing különböző bugyraiba.

Flickr képek

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from the Medical Imaging Gallery group pool. Make your own badge here.

Címkék

2.0 (3) alli (2) álmok (1) ama (1) amsa (1) avandia (1) b3 (1) blog (6) blogkarnevál (1) bodza (1) bodzaital (1) buli (1) champix (1) cialis (1) csajok (1) csontdaganat (1) cuba gooding (1) dilbert (1) dohányzás (2) dokim.hu (1) dr.house (1) dtc (2) dubecz attila (1) ebling (1) ehealth (1) élmények (1) ember (1) érdekességek (1) erotika (2) érzések (1) exubera (1) e mail (1) filozófia (1) flu (1) gsk (3) gupta (1) gyógyszeripar (2) healtcare blog (1) health (1) house (1) http (1) humor (2) influenza (1) iphone (1) írás (1) j&j (1) janssen cilag (1) januvia (1) john (1) kampány (1) kapcsolat (1) kevin (1) közösségi (1) láb (1) library (1) love (1) mack (1) manhattan (1) marketing (1) marketing mix (1) medical (1) medicine (1) mediq (1) merck (2) merketing (1) microsoft (1) mindmap (1) moore (4) multinacionális (1) myeloma (1) myspace (1) nissen (2) (1) nyugtalan (1) ophrah (1) orvosi (1) orvosi blogok (1) orvoslátogatás (2) orvosoknak metakereső (1) p2p (1) peter rost (1) pfizer (1) pharma (4) pharmagossip (1) pharma blog (1) pharmfree (1) pollner (1) portál (1) powerpoint (1) ppt (1) prezentáció (1) rap (1) reklám (4) rls (1) rosiglitazone (2) rost (1) rss (1) sermo (1) sicko (5) sildenafil (1) slideshare (1) szemantikus (1) szerelem (1) szex (1) termékmenedzser (1) természet (1) tüdőrák (2) túrázás (1) turizmus (1) vakcina (1) védőoltás (1) velcade (1) viagra (1) világ (1) vírus (1) web (3) web 2.0 (2) wiki (3) wikipedia (1) yoomla (2) youtube (5) dr. (1) Címkefelhő

Sitemeter

Első Magyar Farma Blog

A magyar farma-biznisz meglehetősen ódivatú. Reklámok, hirdetések, orvoslátogatók, konferenciák...ah! De már itt kopogtat a Pharma 2.0 (bár sokak szerint még 1.0 sem volt, csak egy erős béta). Így aztán mi vállaltuk be azt a húzós munkát, hogy vízionálunk egy izgalmasabb, a web adta lehetőségeket jobban felhasználó iparágat! De - mit nem mondunk - jól van ez így!!

Friss topikok

Archívum

Tanuljunk a Merck-től! 2.

2007.07.11. 21:42 | dr_iMRE | Szólj hozzá!

Címkék: web 2.0 merck marketing mix

Kanyarodjunk rá akkor a lehetséges - esetleg szükséges - megoldásra. A hagyományos reklám 2 fontos mérőszáma az "elérések száma" és a "frekvencia", azaz hány embert ér el az üzenet és hányszor. Ezek most is fontosak, de kiderült, hogy van egy fontos 3. dimenzió is, angolul ENGAGEMENT. Mennyire vonódott be célcsoportunk a számunkra fontos üzenetbe. Kicsit hasonló, mint az újabb webes látogatottsági statisztikák között egyre fontosabb szerepet kapó lojalitási paraméterek - mennyi időt tölt el oldalunkon a felhasználó, és milyen gyakran tér oda vissza. Ezek igazi MÉLYSÉGI adatok. Jelen webes technológiák alkalmasak arra, hogy - a gyógyszerek magas értékének megfelelően - közvetítsék, ugyanakkor mérjék is a felhasználók számára szolgáltatott értékeket, illetve azok percepcióját azokról. Így van, erre a web 2.0, a nagy társasági háló kiválóan alkalmas. Egy feltétellel: a közösségeket tisztelet illeti meg, amely nem tűri meg a "hidden agenda"-t, a behálózást. A technológia ugyanis halott önmagában.

Egy ábrát lássunk erről az átalakuló világról.
























Magas impaktú a csatornánk, ha hiteles, illetve értékes, gazdag tartalmat képes közvetíteni. Rizikót jelentenek azok a csatornák, amelyeken könnyen alakítunk ki elégedetlenséget, a törvényesség határait könnyen átlépik, negatív a megítélésük. A jövőre vonatkozó trend, hogy az orvoslátogatás impaktja csökken, kockázata nő (ugye, ezt könnyen belátjuk?). DE: nő pl. az eDetailing (az elektronikus csatornákon történő ügyfélcentrikus termék és szolgáltatás promóció) impaktja, miközben csökken a kockázata! Hurrá - mi is foglalkozunk ilyesmivel! Kérdés, hogy mikor mixelik össze a koktélt az új recept szerint a vállalatok, hogy azt elégedetten fogyasszák az érintettek?

Aki szeret prezi diákat nézni, azoknak ajánlott letölteni!

A bejegyzés trackback címe:

https://farma.blog.hu/api/trackback/id/tr57116320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.