Rólunk

Dinnyés Imre és Palavics József vagyunk. Orvosi végzettséggel rendelkezünk, de viszonylag hamar rájöttünk arra, hogy jobban járnak a betegek velünk, ha nem késsel, tűvel segítjük őket. Így jutottunk el a gyógyszeripar, gyógyszermarketing különböző bugyraiba.

Flickr képek

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from the Medical Imaging Gallery group pool. Make your own badge here.

Címkék

2.0 (3) alli (2) álmok (1) ama (1) amsa (1) avandia (1) b3 (1) blog (6) blogkarnevál (1) bodza (1) bodzaital (1) buli (1) champix (1) cialis (1) csajok (1) csontdaganat (1) cuba gooding (1) dilbert (1) dohányzás (2) dokim.hu (1) dr.house (1) dtc (2) dubecz attila (1) ebling (1) ehealth (1) élmények (1) ember (1) érdekességek (1) erotika (2) érzések (1) exubera (1) e mail (1) filozófia (1) flu (1) gsk (3) gupta (1) gyógyszeripar (2) healtcare blog (1) health (1) house (1) http (1) humor (2) influenza (1) iphone (1) írás (1) j&j (1) janssen cilag (1) januvia (1) john (1) kampány (1) kapcsolat (1) kevin (1) közösségi (1) láb (1) library (1) love (1) mack (1) manhattan (1) marketing (1) marketing mix (1) medical (1) medicine (1) mediq (1) merck (2) merketing (1) microsoft (1) mindmap (1) moore (4) multinacionális (1) myeloma (1) myspace (1) nissen (2) (1) nyugtalan (1) ophrah (1) orvosi (1) orvosi blogok (1) orvoslátogatás (2) orvosoknak metakereső (1) p2p (1) peter rost (1) pfizer (1) pharma (4) pharmagossip (1) pharma blog (1) pharmfree (1) pollner (1) portál (1) powerpoint (1) ppt (1) prezentáció (1) rap (1) reklám (4) rls (1) rosiglitazone (2) rost (1) rss (1) sermo (1) sicko (5) sildenafil (1) slideshare (1) szemantikus (1) szerelem (1) szex (1) termékmenedzser (1) természet (1) tüdőrák (2) túrázás (1) turizmus (1) vakcina (1) védőoltás (1) velcade (1) viagra (1) világ (1) vírus (1) web (3) web 2.0 (2) wiki (3) wikipedia (1) yoomla (2) youtube (5) dr. (1) Címkefelhő

Sitemeter

Első Magyar Farma Blog

A magyar farma-biznisz meglehetősen ódivatú. Reklámok, hirdetések, orvoslátogatók, konferenciák...ah! De már itt kopogtat a Pharma 2.0 (bár sokak szerint még 1.0 sem volt, csak egy erős béta). Így aztán mi vállaltuk be azt a húzós munkát, hogy vízionálunk egy izgalmasabb, a web adta lehetőségeket jobban felhasználó iparágat! De - mit nem mondunk - jól van ez így!!

Friss topikok

Archívum

Gyógyszeripari e-mail kampányok

2007.07.03. 18:11 | dr_iMRE | Szólj hozzá!

Címkék: kampány e mail

Ígértem néhány gondolatot az 1.0-ás világ lehetőségeiből:

Egy viszonylag friss felmérés adatai (WhittmanHart, 2006.) azt mutatják, hogy a leghatalmasabb gyógyszeripari márkák sem veszik komolyan azt a tényt, hogy a postát felváltotta az e-mail és megjelent az ügyfélkapcsolat gyakorlata is.

  • A 25 legnagyobb vényköteles márka közül (USA) mindössze 3 rendelkezik hűség-programmal.
  • A top 100 legnagyobb gyógyszeripari termék weboldalai közül csak 5% küldött valamilyen e-mail üzenetet(!!).
  • A 25 mega-márka közül csak 15 rendelkezett valamiféle e-mail programmal.
  • Az e-mail hírleveleket, illetve egyéb e-mail üzeneteket kiküldő oldalak esetében a többség nem rendelkezik konzisztens stratégiával (üdvözlő mail, gyakoriság, téma).

Mi az üzenet? Természetesen a fokozottabb realitásérzet szükségessége! Ha értéket, mondom ÉRTÉKET termelünk, akkor figyelni kell a vásárlókra, törődni velük, babusgatni, keresni a kapcsolatok lehetőségét. Az e-mail ma már régi szerzetnek számít, bár még mindig az egyik leghatékonyabb online eszköz. Tessék használni!

Egy megjegyzés: mielőtt használnánk a jó öreg e-mail adta lehetőségeket, érdemes elgondolkodni, hogy eddig miért nem tettük?

A bejegyzés trackback címe:

https://farma.blog.hu/api/trackback/id/tr82110965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.