Rólunk

Dinnyés Imre és Palavics József vagyunk. Orvosi végzettséggel rendelkezünk, de viszonylag hamar rájöttünk arra, hogy jobban járnak a betegek velünk, ha nem késsel, tűvel segítjük őket. Így jutottunk el a gyógyszeripar, gyógyszermarketing különböző bugyraiba.

Flickr képek

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from the Medical Imaging Gallery group pool. Make your own badge here.

Címkék

2.0 (3) alli (2) álmok (1) ama (1) amsa (1) avandia (1) b3 (1) blog (6) blogkarnevál (1) bodza (1) bodzaital (1) buli (1) champix (1) cialis (1) csajok (1) csontdaganat (1) cuba gooding (1) dilbert (1) dohányzás (2) dokim.hu (1) dr.house (1) dtc (2) dubecz attila (1) ebling (1) ehealth (1) élmények (1) ember (1) érdekességek (1) erotika (2) érzések (1) exubera (1) e mail (1) filozófia (1) flu (1) gsk (3) gupta (1) gyógyszeripar (2) healtcare blog (1) health (1) house (1) http (1) humor (2) influenza (1) iphone (1) írás (1) j&j (1) janssen cilag (1) januvia (1) john (1) kampány (1) kapcsolat (1) kevin (1) közösségi (1) láb (1) library (1) love (1) mack (1) manhattan (1) marketing (1) marketing mix (1) medical (1) medicine (1) mediq (1) merck (2) merketing (1) microsoft (1) mindmap (1) moore (4) multinacionális (1) myeloma (1) myspace (1) nissen (2) (1) nyugtalan (1) ophrah (1) orvosi (1) orvosi blogok (1) orvoslátogatás (2) orvosoknak metakereső (1) p2p (1) peter rost (1) pfizer (1) pharma (4) pharmagossip (1) pharma blog (1) pharmfree (1) pollner (1) portál (1) powerpoint (1) ppt (1) prezentáció (1) rap (1) reklám (4) rls (1) rosiglitazone (2) rost (1) rss (1) sermo (1) sicko (5) sildenafil (1) slideshare (1) szemantikus (1) szerelem (1) szex (1) termékmenedzser (1) természet (1) tüdőrák (2) túrázás (1) turizmus (1) vakcina (1) védőoltás (1) velcade (1) viagra (1) világ (1) vírus (1) web (3) web 2.0 (2) wiki (3) wikipedia (1) yoomla (2) youtube (5) dr. (1) Címkefelhő

Sitemeter

Első Magyar Farma Blog

A magyar farma-biznisz meglehetősen ódivatú. Reklámok, hirdetések, orvoslátogatók, konferenciák...ah! De már itt kopogtat a Pharma 2.0 (bár sokak szerint még 1.0 sem volt, csak egy erős béta). Így aztán mi vállaltuk be azt a húzós munkát, hogy vízionálunk egy izgalmasabb, a web adta lehetőségeket jobban felhasználó iparágat! De - mit nem mondunk - jól van ez így!!

Friss topikok

Archívum

"Mondja el horrorisztikus sztoriját!" - a YouTube ereje

2007.06.13. 10:47 | dr_iMRE | Szólj hozzá!

Címkék: moore sicko

Néhány napja Michael Moore a világ leglátogatottabb videómegosztó oldalán elindított egy spéci közösséget, melynek célja, hogy egészségügyi rémtörténeteket gyűjtsön össze a kisembertől - közvetlenül.

A bevezető videót eddig 547.000-en nézték meg. A csoportnak 606 tagja van és 23 videót töltöttek fel eddig. Moore ígérete szerint az összegyűjtött vidókkal el fog menni a Kongresszusba, és ott megmutatja a tisztes honatyáknak, hogy mi a véleménye a választóknak az egészségügyi rendszerről.



A módszer mellett ne menjünk el legyintve, hogy ez egy hülyeség. Először is teljesen ingyen van. Másodszor is rengeteg embert képes elérni. Harmadszor a virálmarketing meglehetősen jól tud működni. Negyedszer az összegyűlt anyag elhelyezhető (mivel egyszerűen beágyazható a weblapok html kódjába) akár egy önálló oldalon is, remek tartalmat generálva (user generated content). Hasznos lehet pl. egy betegeknek-pácienseknek készült oldal esetén. Mitöbb, hatékony kezelési módszer (gyógyszer?) kormányzati befogadása is megtámogatható ilyen "hiteles" riportokkal. "Nem mi kérjük miniszter asszony! Az emberek!"

A bejegyzés trackback címe:

https://farma.blog.hu/api/trackback/id/tr1497860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.