Rólunk

Dinnyés Imre és Palavics József vagyunk. Orvosi végzettséggel rendelkezünk, de viszonylag hamar rájöttünk arra, hogy jobban járnak a betegek velünk, ha nem késsel, tűvel segítjük őket. Így jutottunk el a gyógyszeripar, gyógyszermarketing különböző bugyraiba.

Flickr képek

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from the Medical Imaging Gallery group pool. Make your own badge here.

Címkék

2.0 (3) alli (2) álmok (1) ama (1) amsa (1) avandia (1) b3 (1) blog (6) blogkarnevál (1) bodza (1) bodzaital (1) buli (1) champix (1) cialis (1) csajok (1) csontdaganat (1) cuba gooding (1) dilbert (1) dohányzás (2) dokim.hu (1) dr.house (1) dtc (2) dubecz attila (1) ebling (1) ehealth (1) élmények (1) ember (1) érdekességek (1) erotika (2) érzések (1) exubera (1) e mail (1) filozófia (1) flu (1) gsk (3) gupta (1) gyógyszeripar (2) healtcare blog (1) health (1) house (1) http (1) humor (2) influenza (1) iphone (1) írás (1) j&j (1) janssen cilag (1) januvia (1) john (1) kampány (1) kapcsolat (1) kevin (1) közösségi (1) láb (1) library (1) love (1) mack (1) manhattan (1) marketing (1) marketing mix (1) medical (1) medicine (1) mediq (1) merck (2) merketing (1) microsoft (1) mindmap (1) moore (4) multinacionális (1) myeloma (1) myspace (1) nissen (2) (1) nyugtalan (1) ophrah (1) orvosi (1) orvosi blogok (1) orvoslátogatás (2) orvosoknak metakereső (1) p2p (1) peter rost (1) pfizer (1) pharma (4) pharmagossip (1) pharma blog (1) pharmfree (1) pollner (1) portál (1) powerpoint (1) ppt (1) prezentáció (1) rap (1) reklám (4) rls (1) rosiglitazone (2) rost (1) rss (1) sermo (1) sicko (5) sildenafil (1) slideshare (1) szemantikus (1) szerelem (1) szex (1) termékmenedzser (1) természet (1) tüdőrák (2) túrázás (1) turizmus (1) vakcina (1) védőoltás (1) velcade (1) viagra (1) világ (1) vírus (1) web (3) web 2.0 (2) wiki (3) wikipedia (1) yoomla (2) youtube (5) dr. (1) Címkefelhő

Sitemeter

Első Magyar Farma Blog

A magyar farma-biznisz meglehetősen ódivatú. Reklámok, hirdetések, orvoslátogatók, konferenciák...ah! De már itt kopogtat a Pharma 2.0 (bár sokak szerint még 1.0 sem volt, csak egy erős béta). Így aztán mi vállaltuk be azt a húzós munkát, hogy vízionálunk egy izgalmasabb, a web adta lehetőségeket jobban felhasználó iparágat! De - mit nem mondunk - jól van ez így!!

Friss topikok

Archívum

Közösségi oldalak - hajrá!

2007.05.22. 15:05 | dr_iMRE | 6 komment

Címkék: youtube wikipedia myspace

A Nielsen NetRatings piackutató intézet felmérése szerint az internetezők több mint fele felkeresett valamilyen közösségi oldalt. A vizsgálat februárban készült. Az USA-ban persze a MySpace a leglátogatottabb, de Európában nem megy annyira ez az oldal. Pl. a németeknél csak 5%. A YouTube is igen látogatott (nálunk is).

Ami kifejezetten érdekes, hogy a népet a tudás is érdekli, mivel a WikiPedia nagyon látogatott (a németeknél 33%, míg USA csak 27%). További adatok az SG.hu-n találhatók.

Fontos, hogy a Wikipedia, a YouTube és a MySpace látogatói kifejezetten hűségesek, mivel kétharmaduk rendszeresen visszatér az oldalakra.

Szóval egyelőre úgy néz ki, hogy a Web 2.0 eléggé jól van!

A bejegyzés trackback címe:

https://farma.blog.hu/api/trackback/id/tr7485291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2007.05.23. 03:52:15

A hazai helyzetre is kiváncsi lenék, mert nálunk a wiki fasorban sincs. Talán ezért: vilagnezet.blog.hu/tags/wikipedia


dr_iMRE · http://www.evisit.hu 2007.05.23. 09:20:26

Elég kemény vádakat fogalmazol meg! Utána fogok nézni, mert engem is érdekel a magyar Wikipedia sorsa! Alapvetően lelkesít az ötlet és látom, hogy pl. az orvostudományban is ráharaptak a kollégák (egyelőre külföldön).

Pajo 2007.05.25. 11:33:00

iMre, érdekelne, hogy az egészség haszon, mint olyan (az milyen is:)?, hogyan tud megjelenni a fogyasztónál a web 2.-n keresztül?

dr_iMRE · http://www.evisit.hu 2007.05.31. 19:57:24

Egészség haszon? Olyan módon, ahogy megkérdezed Marika nénit, hogy mi a véleménye a bolti rétesről? Azt mondja felejtsed el! Az nem rétes. És süt neked fele annyiért 5x jobbat. Az egészség haszon a Web 2.0-n úgy jön, hogy ott feltehetően SOK MARIKA NÉNI lesz!

Pajó 2007.06.03. 09:02:24

de ehhez az kell, hogy Marika néni ne a boltba vagy orvoshoz menve beszéljen Juliska nénivel, arról, hogy neki nem használt az a gyógyszer, amit az orvosa írt fel, és ...... a neve, hanem mondjuk a saját blogjában? vagy egy egészségről szóló blogban? beszélgessenek:)?

dr_iMRE · http://www.evisit.hu 2007.06.03. 10:17:44

Így van. Ne felejtsük el, hogy ma már Marika néni simán beszél a mobiljával, sőt akár sms-t is képes írni. A lényeg, hogy szeret BESZÉLGETNI, PLETYKÁLNI, DUMCSIZNI - ezek nélkül halott a blog is!