Rólunk

Dinnyés Imre és Palavics József vagyunk. Orvosi végzettséggel rendelkezünk, de viszonylag hamar rájöttünk arra, hogy jobban járnak a betegek velünk, ha nem késsel, tűvel segítjük őket. Így jutottunk el a gyógyszeripar, gyógyszermarketing különböző bugyraiba.

Flickr képek

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from the Medical Imaging Gallery group pool. Make your own badge here.

Címkék

2.0 (3) alli (2) álmok (1) ama (1) amsa (1) avandia (1) b3 (1) blog (6) blogkarnevál (1) bodza (1) bodzaital (1) buli (1) champix (1) cialis (1) csajok (1) csontdaganat (1) cuba gooding (1) dilbert (1) dohányzás (2) dokim.hu (1) dr.house (1) dtc (2) dubecz attila (1) ebling (1) ehealth (1) élmények (1) ember (1) érdekességek (1) erotika (2) érzések (1) exubera (1) e mail (1) filozófia (1) flu (1) gsk (3) gupta (1) gyógyszeripar (2) healtcare blog (1) health (1) house (1) http (1) humor (2) influenza (1) iphone (1) írás (1) j&j (1) janssen cilag (1) januvia (1) john (1) kampány (1) kapcsolat (1) kevin (1) közösségi (1) láb (1) library (1) love (1) mack (1) manhattan (1) marketing (1) marketing mix (1) medical (1) medicine (1) mediq (1) merck (2) merketing (1) microsoft (1) mindmap (1) moore (4) multinacionális (1) myeloma (1) myspace (1) nissen (2) (1) nyugtalan (1) ophrah (1) orvosi (1) orvosi blogok (1) orvoslátogatás (2) orvosoknak metakereső (1) p2p (1) peter rost (1) pfizer (1) pharma (4) pharmagossip (1) pharma blog (1) pharmfree (1) pollner (1) portál (1) powerpoint (1) ppt (1) prezentáció (1) rap (1) reklám (4) rls (1) rosiglitazone (2) rost (1) rss (1) sermo (1) sicko (5) sildenafil (1) slideshare (1) szemantikus (1) szerelem (1) szex (1) termékmenedzser (1) természet (1) tüdőrák (2) túrázás (1) turizmus (1) vakcina (1) védőoltás (1) velcade (1) viagra (1) világ (1) vírus (1) web (3) web 2.0 (2) wiki (3) wikipedia (1) yoomla (2) youtube (5) dr. (1) Címkefelhő

Sitemeter

Első Magyar Farma Blog

A magyar farma-biznisz meglehetősen ódivatú. Reklámok, hirdetések, orvoslátogatók, konferenciák...ah! De már itt kopogtat a Pharma 2.0 (bár sokak szerint még 1.0 sem volt, csak egy erős béta). Így aztán mi vállaltuk be azt a húzós munkát, hogy vízionálunk egy izgalmasabb, a web adta lehetőségeket jobban felhasználó iparágat! De - mit nem mondunk - jól van ez így!!

Friss topikok

Archívum

Egészség-keresők - keresőspecialisták

2007.07.14. 09:20 | dr_iMRE | 2 komment

Címkék: orvosoknak metakereső dokim.hu

Ha a Google, vagy Yahoo! szinte mindent megkeres és rendszerez az interneten, akkor érdemes olyan keresőt csinálni, ami mondjuk csak a mérnököknek, vagy az egészség iránt érdeklődőknek készült? Úgy tűnik igen! A speciális témára szakosodott keresők (nevezzük vertikális keresőknek, vagy metakeresőknek) közül több kiemelkedő látogatottsággal és nem utolsó sorban bevétellel is büszkélkedhet. Ilyen pl. a GlobalSpec mérnöki kereső. 3.5 millió felhasználója és heti 20.000 új belépője van. Egészség témában a Healthline arat. 2006-ban 2.5 millió egyedi látogatója volt, havonta. 1 év alatt meghétszerezte látogatói számát. Ezek a keresők speciális technikáikkal ugyanis leszűkítik az internet nagy hálózatát (ami ugye értéket és szemetet egyaránt tartalmaz) a témájuknak megfelelő minőségi oldalakra, tartalmakra, adatbázisokra, amelyekből - nem kell nagy jártasság hogy kitaláljuk - jóval értékesebb, relevánsabb és megbízhatóbb információ nyerhető. Persze a nagy, általános keresők is próbálkoznak ilyen jellegű tematizálással.

A kérdés érdekes olyan szempontból is, hogy hol költse el az egészséghez, betegséghez, gyógyszerekhez kapcsolódó hirdetésre a pénzt az ipar? A Jupiter kutatása szerint az interneten egészség iránt érdeklődők nagyon is hajlamosak speciális oldalakat felkeresni! Ezért nem meglepő, hogy az egészségkeresők jelentős keresési forgalmat bonyolíthatnak le.






Az amerikai internetezők 25%-a szerint a web alapvető fontosságú az egészségükkel való törődésben!

Magyarországon is működnek ilyen vertikális egészség keresők: az Orvosoknak Metakereső szakemberek számára biztosít speciális keresési lehetőséget, míg a dokim.hu a laikusok számára nélkülözhetetlen, ha biztosra akarnak menni.

Az Economist bővebben is tárgyalja a vertikális keresők jövőjét.

A bejegyzés trackback címe:

https://farma.blog.hu/api/trackback/id/tr37117834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2007.08.24. 17:20:29

Nem tudom hol a hiba, de a nyitóoldalon nem jelenik meg bejegyzés. Az RSS feed szintén üres.

Tamararara · http://autostat.hu/cikk-kereso 2009.12.08. 12:26:28

Hát ez tök , nem is tudtam, hogy ilyen specifikus keresők is léteznek. O.o
süti beállítások módosítása